Tuesday, September 10, 2013

Happy Birthday September


Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih terlebih dahulu untuk kawan-kawan yang sudi singgah dan follow blog aku. Tak sangka dalam masa tak sampai seminggu, follower mencecah 100. Ade jugak orang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Korang buat aku semangat sangat untuk menulis. Jangan ade yang termuntah sebab menyampah pulak...



Bulan ni aku rasa, separuh jiwaku pergi. Paling meruntun jiwa, partner team aku resign hujung bulan nanti. Aku dapat tau pun di hujung-hujung bulan lepas. Tak banyak masa dah yang tinggal. Aku faham bukan senang dia nak buat decision ni. Demi suami dan anak yang bakal lahir, dia terpaksa mengundur diri. Dalam saat ketika dia pergi, aku yang rasa patah sayap kiri sebab aku akan take over kerja dia untuk jangka masa yang aku tak tau sampai bile.

Jadi bulan ni, aku banyak spend masa dengan kawan-kawan. Lepas ni tak tau bile lagi kami akan bergather-gather macam sekarang. Bulan ni aku rasa banyak kisah suka dan duka yang aku rasa. Yang sedih, biarlah aku simpan sendiri dan yang gembira biarlah kita kongsikan bersama.

Baby new born 09 September 2013, 4 pm. Welcome to world my dear Syarifah Zara Hannah


                                         Baby Sara and her aunties born on 1st September 2013.

Gambar ni diambil masa jamuan raya 4 Sept yang lalu. Aku kene pergi Singapore hari tu. 5 of them actually..
Tapi 1 tak sempat sebab baby Sara tak sabar nak lihat dunia. So kawan aku yang baju merah tu terpaksa berlakon as Mommy Sara. Baby Zara belong to mommy with blue color shirt. Specky mommy with chocolate attire also tengah tunggu hari. Dia patutnya sebelum mommy Zara. Yang sorang lagi pakai warna coklat tu expected bulan 10. Last one mommy yang pakai hijau pucuk pisang, expected bulan 1 tahun depan, her second one.

Apa-apa pun, aku doakan semoga semuanya baik-baik saja. Habis pokai aunty-aunty nak kene bagi banyak angpau tahun ni.
My baby MILO
Wake Me Up When September End

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when September ends
like my father’s come to pass
seven years has gone so fast
wake me up when September ends
here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are
as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when September ends
summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when September ends
ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when September ends
here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are
as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when September ends
Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when September ends
like my father’s come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when September ends
wake me up when September ends
wake me up when September ends

9 comments:

  1. En Mad, DATT masih bujang lah ehehheh

    ReplyDelete
  2. lucunya kucing tu, saya jadi rindu my kucing :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dede

      kucing tu mmg suke buat lucu..bikin ht sy gembira..

      Delete
  3. ehhh, ko ada bela kucen ke DATT?? hehehe comeiiii bak meh bg aku pinjam kucen ko hehehehe...

    ReplyDelete
  4. HB,

    kcg2 nilah peneman aku..ni yg bongsu.ade lg 5 ekor haa..mak,ayah,abg2 n kakak die..comel2 gebu2 semuanya..

    ReplyDelete