Monday, January 21, 2013

Jogging Trek @ Kota Seriemas

Beautiful Sunday
20 January 2013
2.0 km running, 2 laps
1.08km walking, 1 laps

Lepas aku tengok accident hari tu, aku terus skip jogging, alasan penipu aku tak mo jogging la tu...
Aku rasa nak pergi tempat baru, tapi jauh sikit dari rumah aku..Takpelah, nak pergi Taman Awam yang aku biasa pergi macam bosan pulak..
Aku suka tempat ni sebab aku rasa view kat sini menarik. Cuma jauh sikit dari rumah aku. Tak kesah la janji enjoys...trek pun hoccay..Kat sini aku dengar bunyi kicapan burung bersahut-sahutan..Rasa macam aman jer...Suasana hijau sekeliling...Dapat banyak oksigen dan aura positif di sini..
Sorry, aku cuma ambil gambar guna handset, battery pulak cukup-cukup makan. Nanti aku snap banyak-banyak next time. Aku memang suka sangat kat kawasan Enstek & Seriemas ni sebab kawasan sini tenang, aman damai. Kat tempat aku ni, tak banyak tempat riadah yang best-best. Harap kerajaan akan lebih sedar akan hal ini untuk memupuk semangat gaya hidup sihat..
 Jogging Trek @ Kota Seriemas
Tasik yang bersih dan tenang

Ada banyak pondok untuk berehat dan berkelah

Rasa macam kat pantai pulak sebab ade pokok rhu

Penuh kehijauan

No comments:

Post a Comment