Thursday, October 27, 2011

Mode Coklat

1) MF ada order something untuk birthday anak daranya, nak ambil weekend ni. (Aku nervous dan takut sebenarnya)

2) Aku ada special give untuk anak dara MF dan MF. Nak kasi suprised.

3) Nak buat something special untuk birthday kawan baik aku masa sekolah dulu, Lynd walaupun birthday dia dah belated pun.

MF, aku akan usaha buat kek yang terbaek untuk anak daramu itu. MF yang bagitau anak dia suka sangat dengan kek yang aku hadiahkan pada MF hari tu. Aku rasa sangat-sangat terharu. Nanti dah siap semuanya, aku akan pastekan gambar di sini. Harap-harap hasilnya seperti yang aku impikan.

Itu saja info untuk hari ni.

Lepas ni layan gambar ok!!! Mode mencari idea untuk kasi Da Bomb!!!

Layan gambar Kek Moist masa wedding ex housemate aku Aida - aku buat 3 adunan sekali sebab nak bagi kek ni nampak tebal.

Kek sebelum di touch-up


Version lawa sikit


Aida & Azwan


Version atas

No comments:

Post a Comment