Monday, October 10, 2011

Cake & Beautiful Songs

Salam Isnin untuk semua & good morning everyone...

Aku masih menaip untuk Pangkor Part (ii). Semalam aku sibuk buat kek Coklat Keju Koktel untuk scandal outdoorsku, MF. Petang ni aku ada date dengan dia. Nak sambut bday dia yang dah lama postpose and wanna say sorry to her sebab aku terbabas bangun hari Sabtu hari tu. Patutnya kami bersama-sama pergi naik Gunung Nuang.


Special kek untuk MF - Kek Coklat Keju Cocktail


Nanti aku snap photo untuk rupe lebih cantik lagi. Banyak dugaan untuk buat kek ni. Kalau jadi, baru aku sharekan linknya.Kalau tak, aku akan cuba lagi sampai berjaya




At same time, jom kita sama-sama dengar lagu nasyid dari kumpulan Al-Mawlid, penghijrahan semula Amer Ruffedge dengan kemunculan imej baru.

Al Mawlid - Belaian Jiwa 1432 & Cahaya Seluruh Alam






No comments:

Post a Comment