Thursday, August 9, 2012

Give Away

Give Away untuk pengunjung yang bertuah



Dah lama terfikir nak buat Give Away untuk my readers. Tapi asyik tak sempat dan terlupa je. Sempena Syawal yang bakal menjelang, aku terfikir untuk anjurkan Give Away untuk pengunjung blog aku yang tak seberapa ni.
Syarat-syaratnya:

  1. Korang kene copy paste page view kat blog aku yang menunjukkan korang adalah pengunjung keramat yang ke-5000.
  2. Lepas dah copy paste, sila email pada aku di passionateactivities@gmail.com. Sila tinggalkan nama, alamat dan no. telefon untuk aku hubungi.
  3. Korang akan terima hadiah ni lepas raya, tak sempat nak kejar Mr Postmen nak hantar hadiah korang tu. Kalau pemenang bertuah tu dekat dengan tempat aku, aku akan pass hadiah tu by hand. Kalau jauh aku akan pos kan sahaja.
Tak susah pun kan? Tak payah nak buat slogan kata ke apa. Cuma copy paste jer. Hehe..

Aku ada beberapa hadiah yang aku akan sediakan untuk pemenang tu nanti. Antaranya 1 box coklat Ferrero Rocher atau Kaftan Batik yang cantik dan mungkin ada hadiah misteri yang lain yang aku akan sertakan sekali nanti. Korang boleh pilih nak hadiah coklat ke nak hadiah kaftan ke. So selamat berblog walking ye semua and Good Luck.
Ferrero Rocher - mungkin 16 pieces, mungkin 30 pieces

Ni contoh kaftan dari google yer - bukan exactly macam ni. Tapi aku akan cari yang lawa-lawa untuk korang tau.

 004928
Total page view sekarang. Tak jauh dah ni.

2 comments:

  1. alaaa.. yg ke-4933.. jauh lgi nak kejar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Adek Manes...

      boleh lagi...jangan riso...mane tau rejeki kan? hehe...kot2 tetibe dpt fridge magnet ke satu...

      Delete