Saturday, January 15, 2011

Voice Out.......

Before aku continue dengan cerita travelling aku...aku nak story pasal cite minggu ni...aku memang teramat stress mggu ni rasenya...
Di ofis, ade makhluk yang cuba menganggu gugat hidup aku...aku cuba buat2 happy walaupun aku xhappy sgt skrg...masalah org2 yg ku carpool...hmm salah seorg aku tau lah boss, tp mcm xde otak nak pk (kdg2 aku rase mcm berlagak jer lebih)...
Then skrg yg paling aku xsuke, byk sgt no2 pelik yang call no aku, nak insurance kredit card la...mentang2 aku dh hbs byr hutang...then ade pulak mamat mane aku xkenal tanye aku how to protect your saving...

Semakin byk no2 yg aku masuk dlm screen list...aku benci org2 yg suka nak promote aku benda2 mengarut ni...aku dh terkena skali about kredit card, nasib aku boleh buat report kata aku xnak benda tu..padan muka...puas sgt hati aku...kalau x bodoh jer aku kene byr rm 600 bulat2...sejak tu aku mmg beware....aku dh ade insurance, xperlu nak promote byk2 sgt dh...klu aku nak gune ape2 product tu, aku tau mane aku nak cari...lps tu org yg pandai2 call aku tanye psl tiket tetibe disappear...sgt skt ht rase....dont take for granted...u get my no then ko pg promote kt org suruh promote kt aku mcm2....aku xberminat nak berurusan dgn org mcm tu...

sorry guys...aku betul2 emo mmgu ni...sakit hati sgt...aku try push myself utk attend aerobic class jgk utk pujuk diri aku balik...try to make myself happy dgn meng'update' blog aku ni...baik aku pk mcm mane nak berjalan dr benda2 mengarut yg lain...

aku try berjimat semampu boleh supaya aku dpt travel, even with budget or low cost travel, aku xkisah, janji aku dpt smp kt tmpt org, dpt kutip mcm2 pengalaman kt sana, benda tu dh buat aku cukup happy n aku xkacau hidup org.....

No comments:

Post a Comment