Friday, January 21, 2011

Aktiviti di kala cuti

Esok aku akan attend my first cup cakes kelas di Saujana Putra....Dah lama aku teringin nak attend kelas ni...Harap2 ilmu yang aku akan belajar nnt dptlah digunakan sebaik2nya...

Cuti Thaipusam 20 Jan 2011...Aku pergi berkelah di Sg Tekala, Hulu Langat dengan temanku. Orang datang pagi2, aku dh nak ptg br nak sampai...Yelah dgn kwn aku OT lg semalam..kenelah tggu dulu...lagi pun, akulah yg kene sediakan bekal2 utk ke sana...Aku buntu sgt ape yg aku nak buat smlm....Last2 hasilnya, aku buat Kebab Ayam yang cucuk2 lidi tu, Black Pepper Chicken Roasted, Coleslaw, Chicken Patties utk makan dgn Lebanese Wrap Kebab. Byk jugak menu aku buat..Terkial2 la dari pg buat keje sorg2...tp aku puas hati jugaklah dgn hasilnya...aku dh semakin pandai buat black pepper chicken roasted...

Gambar aku terpaksa upload kemudian sbb camera aku dh rosak...aku dh pg hntr kedai utk repair...skali kos RM240...so i'm decide to buy a new camera. Gambar2 hasil masakan aku ni ade di hset kwn aku tu...lepas dh puas mkn, kwn aku rase nak terjun dalam air pulak...aku mula2 xbercadang nak mandi...dh alang2 datang last2 sekali aku pn terjun jugak...dh lame aku xmandi air sungai/air terjun nih...tp mandi pn xlama...xpe, next time aku dtg lg.....

No comments:

Post a Comment