Friday, September 23, 2011

Plan untuk berlibur

Plan ku untuk berhibur nampaknya begitu banyak cabaran.

Kepala aku dah bersimpang siur. Kalau dah alang-alang ke sana, rasanya mau terus Sydney. Bila lagi nak terjah.

Untuk En LAE yang terpaksa tinggal, payah untuk kita pergi bersama sebab kekangan cuti and timing kita yang tak sama. Awak cuti, saya tak cuti, saya cuti awak tak cuti. Senang, kita travel jer sorang-sorang dulu. InsyaALLAH ada rezeki, kita jadi travel partner nanti. Saja nak repeat history London dulu, terjah sorang-sorang.

Mungkin awak sedih, tapi keadaan kita ni payah skit sebab masa. Dulu awak pergi Umrah tinggal saya sorang-sorang. Saya kene setel itu ini mase tu kan?

Semoga aku dapat deal yang terbaek untuk cuti aku kali ni. Tahun depan kalau ade rezeki aku nak bawak mak aku backpackers. Biarlah aku explore sorang-sorang dulu, nanti masa nak bawak mak senang skit. Ini jer anak mak termampu. Nak bermewah-mewah memang anak mak ni tak dapat nak buat la. Harap mak tak kisah kan? Janji kita dapat pergi jalan-jalan and tengok tempat orang.

Tengok deal kat Tiger Airways memang best. Sebab tulah kepala aku pening dok pikior.

No comments:

Post a Comment