Wednesday, September 21, 2011

Next Plan

Aku ada semangat baru untuk memblog lepas ni. Rumah aku agak meriah kalau korang perasan.
Segan pulak nak kecoh lebih-lebih.
Bulan September dah nak masuk ke penghujungnya...Bulan October nanti bulan aku penuh dengan aktiviti.

2 Oct 2011 - Aku akan attend KOTR - King of The Road for 16.8km di Sunway (agak gilos lame tak berlari sejak busy dengan macam- macam hal)

8-9 Oct 2011 - Aku nak join geng-geng alam maya untuk mendaki di Cameron, trip ni especially untuk meraikan sahabat-sahabat yang akan melangsungkan perkahwinan bulan 11 nanti. Kiranya makin pupuslah geng-geng single ni.

15 Oct 2011 - InsyaALLAH aku akan attend Putrajaya Night Marathon untuk 21km/Half Marathon (keje gilos ape lagi aku buat)

Kira weekend aku full la untuk bulan 10 nanti.

Then, kita continue pulak untuk bulan November.

3 Nov 2011 - Exam date aku (PHYSICS)

6 Nov 2011 - Raya haji, so balik kampunglah, mana lagi.

17 Nov 2011 - Exam kedua untuk bulan 11 ni after big discussion dengan budak-budak rumah, tapi masih belum decide lagi
 (BASIC AERODYNAMICS)

19-20 Nov 2011 - Plan untuk jimba-jimba dengan member-member sekolah merangkap teman hostel. Bachelor party jugak at Janda Baik selepas bermain Tubing. Kalau ada blogger-blogger yang berminat, boleh roger saya untuk join dengan harga RM88(kitaorang beli deal ni mase bulan 7 hari tu, ada 7 available kalau tak silap and keutamaan untuk geng-geng ladies)

24 - 29 Nov 2011 - Plan untuk away ke tempat idaman. Sekarang tengah berkira-kira budget, accomodation and tengah korek-korek info pasal trip ni. Malas nak bawak sesiapa and rasa nak lone ranger kali ni. Senang ikut kepala sendiri sajok.

Semoga dipermudahkan segalanya.

No comments:

Post a Comment