Saturday, December 13, 2014

The Day I Delivered my baby

Assalammualaikum..

Last post aku 1 Sep 2014..3 bulan lepas..

Rupa-rupanya, malam tu dah turun tanda..Pagi esoknya, aku dah selamat bersalin..

Aku ada type entry masa dalam pantang,sekali post tu hilang..terus rasa sendu..lepas tu terus tak jenguk blog dah..dalam hati ni rindu jugak nak berblog..

Tahun 2014 ni, hidup aku berubah 100%..Aku buat big decision dalam hidup aku, tapi kalau aku teruskan pun tiada guna sebab hati aku dah tawar kat situ..Semoga Allah buka jalan lebih mudah untuk aku lalui..

Aku harap tahun depan aku dapat kembali travel macam sebelum2 ni..Cuma lepas ni akan lebih mencabar dengan kehadiran si kecik..

Semoga Aisyah Zara Medina membesar menjadi anak yang solehah..

4.52 am, 2nd Sept 2014
Mommy love u a lot my dear Baby Z

Till we meet again..

16 comments:

  1. Alhamdulillah DATT..Tahniah....Welcome to the world Zara..eee...JM ni bukan boleh tengok baby...geram!!! so cute

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih byk2 aunty JM..nnt inshaAllah one day kt blh jmp yer..muahhhssss

      Delete
  2. Congratsss...have a wonderful years with the newborn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Azra..smg terus jd traveller sejati..jeles i..

      Delete
  3. Waaah Congratsss!!! Have a wonderful motherhood, god bless~ ^^

    ReplyDelete
  4. Congrats! Semoga ibu & anak sihat2 je.

    ReplyDelete
  5. Congrats.. Semoga kau berjaya menempuhi alam baru dengan gembira. Travel dengan si kecik walaupun leceh tapi banyak pengalaman manis yang aku dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi budak kampung..

      Terima kasih banyak..mmg agak mencabar bila travel dengan si kecik..kite kene extra kuat untuk handle dorg..

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Tahniah, Baya...
    Alam baru yang membahagiakan ni...
    =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anne,

      Terima kasih banyak2..smg dirimu juga sentiasa bahagia walau apa jua yang sedang anne lakukan..

      Delete
  8. Tahniah! diam-diam rupanya dah jadi ibu!

    ReplyDelete
  9. welcome baby Z...

    tahniah Datt and hubby... she's soooo cute!!!

    definately try to get time visiting both of you dear...

    ReplyDelete