Sunday, May 19, 2013

Calling for peminat tegar T- shirt Hard Rock Cafe


Salam untuk semua, macam salam 1 Malaysia pulak. Ni just a quick post. Sebabnya tuan rumah sangat-sangatlah busy. Yang buat aku mati kutu lagi sebab line internet aku kene potong. So sekarang online pakai prepaid punye internet. Nampak sangat tak boleh hidup tanpa internet yer uols.

 

Aku nak tanye pembaca-pembaca yang berminat mengumpul koleksi t-shirt Hard Rock Café, kalau nak order HRC Barcelona, boleh email aku. Selain tu mungkin ade juga t-shirt I Love Spain, France or what so ever.

 

Aku pernah post kat blog aku tshirt I love Paris and London, sampai sekarang orang dok tanye.
 
Siapa yang berminat, boleh sms/whatsapp/email aku untuk order. Range price dalam RM200-250(nampak macam mahal bebenor kan), tapi korang kene ingat, kat sana pakai duet EURO, yakni 4x ganda duit kite. 50€ tu dah bersamaan RM200 duit kite yer kawan-kawan. Ni range harga. Harga sebenar tak tau lagi, kalau kurang dari tu, aku bagitaulah kurang. Karang aku letak harga RM 100, lepas tu harga sebenar RM200, tak ke mengamuk korang semua. Lagi satu jangan lupe bagitau size-size korang. Jangan gitau nak jer, tapi size tak bagitau. Karang size tak kene jangan marah aku.

 
 
Contoh tshirt HRC Barcelona
 

Range/anggaran harga : RM200-RM250.


SMS/whatsapp: 013-2965478
 
T-shirt I Love Spain
 
Range/anggaran harga : RM150-RM200.
SMS/whatsapp: 013-2965478
Bila t-shirt dah sampai sini, aku akan iklan lagi dalam blog beserta t-shirt sebenar  dan harganya sekali.

 

 
 

p/s: Bukan aku yang bercuti-cuti ke sana, tapi kawan aku yang pergi sana sebab kerja. Kerja kat tempat lain, tapi sempat menyelinap ke tempat lain.

 

 

6 comments:

  1. Aku nak order HRC punye shot glass boleh tak?

    ReplyDelete
  2. Husband akak memang mengumpul tshirt HRC nih. Dia dah ada HRC Madrid...so tak minatlah kat Barcelona tu, tunggu sampai pergi sendiri baru nak beli...hehehe..berangan bilalah nak pergi !!!

    ReplyDelete
  3. Slm. HRC tshirt barca size S mcm atas tu. 0196460011 din bukit jalil

    ReplyDelete