Saturday, June 25, 2011

Standard Chartered KL Marathon 2011

Banyaknya dugaan untuk aku pergi pada esok hari. Dimanakah aku nak park kereta? Aku malas nak drive sorang2 and jauh2 di pagi hari. Ya-Allah, kau permudahkanlah urusanku pada esok hari. Semoga aku dapat mencapai misiku dan aku dapat menghabiskan larianku ini. Tolonglah aku Ya-Allah, sesungguhnya Engkau Yang Maha Mengetahui segalanya.....

No bib aku...aku snap malam before lari...

Aku bangun pada pukul 3 pagi on 26 Jun tu...mandi2 n drive my car pergi Bukit Jalil, aku tengok ada volunteer dah tunggu kat bus stop. Kira ramai orang la kat situ, lega skit hati aku. Aku naik bas around 4.50am. Around 5.10am aku dah sampai kat Padang Merbuk. Masa dalam bas, memang ramai cha ya nun alif. Boleh kira berapa ketul orang melayu di situ.

                                                     Kasut bertuahku - hadiah bday 2010
                                          Before or after warming up...dok posing before lari...

Aku jumpa Shida n the gang kat Masjid Bukit Aman. ktorg jalan slow2 and snap photo dulu before warming up.
                             Bersama running buddies, aku memula jumpe dieorg mase MMU Green Run

Muka puas setelah menjejak finishing line. Alhamdulillah sampai juga akhirnya biarpun aku tak training langsung untuk larian ni...

No comments:

Post a Comment