Sunday, March 6, 2011

Dah lama aku nak tulis entry ni...tapi xtertulis2 jugak....

Hidup aku 2,3 menjak ni terase sgt2 membosankan...kenape ye???? myb sbb dh lame xpg vacation...
sedar xsedar dh masuk bulan march 2011...kejap je kan.....

tetibe kepala hotak aku ni review peristiwa berthn2 yg lalu....thn ni dh masuk 5 thn rupanya...walaupun aku rase mcm kejap...tp lame jgk aku rase sebenarnya....dlm hati tetibe terase sgt sayu....org2 yg pernah aku kenal n yg pernah melukakan aku, tgh menikmati saat2 bahagia dgn kehidupan mereka skrg....tp bile terkenangkan diri aku, aku rasa, aku jauh ditinggalkan di belakang.......yang menyebabkan aku lbh suka menyendiri...hidup dgn dunia aku...aku tahu masa untukku belum tiba...byk lg dugaan n duri2 yg harus kulalui di hadapan.....

No comments:

Post a Comment